söndag 25 januari 2009

sovi....

Ida ha ja absolut int gjort nåååånting.....
sovi, vila, sovi, läst lite en bok...surfa lite...sovi sovi...luggi på soffon....
äti...vari på wc....där e väl typ he då...

men mår int nå bra...har nu fjärde dan i rad sååååån mensvärk, som strålar ut i benen å bak i ryggen...
å så fort ja ska göra nå börj sammandragningarna..ha blivi värre å värre me dagarna å kvbällarna e riiktit jobbiga....panadol lindrar nog lite för en stund...vätedynon hjälper int just nå...

måst si hu ja mår imoron, om ja ska måst ring ti min rådgivningstant (BM)


nu ska ja iallafall gå å sova...
Gonatt o sov gott!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du känner dig bättre &..
    Bra att du vilar iallefall..Var rädd om Er ♥...

    SvaraRadera
  2. Usch att må så! Hoppas du haft en bättre dag idag.
    Nej jag har inte varit aktiv på FL på länge, tycker inte att jag hunnit men nu har jag fastnat för bloggandet så då hittade jag en tråd om det där. Det var där jag hittade din blogg!
    Har en son född 31/8 -07, var oxå beräknad till sep!
    /Sussi

    SvaraRadera