torsdag 8 januari 2009

hååhåå

jag känner mig som vääärldens sämsta mamma, har dåligt samvete jämt..:-(
e ju min lilla älskling anton som blir lidande av att jag e gravid..*suck*
å ja vill int de ska vara så...
ja vill vi ska kuna busa å leka å vara aktiva som förr...:-)
men de går int..
fast hur ja sku vila..:-(
ja har ont, såååå jääädrans ont....foglossningen tar död på mig, sammandragningar som gör ont bara av att stiga upp från en stol...:-(

vill int min älskling ska lida..

sover dåligt gör ja, så en mamma med sömnbrist, å som har ont hela dagarna är int nån bra kombination..ja e blir bara arg å lessen å irriterad :-(
fast ja int vill!!!!

Såå ida sitter ja bara å gråter över att Anton har en sån dålig mamma...*snyft*

min lilla älskling som sover ut i vagnen!
Älskar dig! <3

3 kommentarer:

  1. Inte är du en dålig mamma!!! Klart som tusan att du inte orkar. Det hade inte jag heller gjort. Men snart är du ditt gamla jag igen. =) Med två gullungar! Kram

    SvaraRadera
  2. Du är ingen dålig mamms...
    Du är en Underbar Tjejja & Mamma ♥
    Det blir bättre ska du se...

    Så söt lillAnton är i vagnen,vill ju bara pusa på han *Kram* På Er!

    SvaraRadera
  3. Du är ingen dålig mamma.
    Men jag känner igen det du skriver. När jag kom hem från sjukhuset var jag bara trött.
    Jag orkade ingenting och kände mig också som en jätte dålig mamma.

    Kram!

    SvaraRadera