torsdag 15 januari 2009

dagen som varit...

vi börja dagen lungt med frukost å sååå...
sen tod vi vagnen å gick ti mommo, mommo klippt antons hår så nu e han sååå fin såå..:-)
va hos mommo å busa tills hon sku ti jobbe..sen traska vi iväg hemåt å åt lunch å anton gick å sova...
sovd bra men vakna av att he kom en ambulans me sirenerna på förbi...stackar måst vakna ti sådant...
pappa förde vi ti stan ti kl 16 å än ha int an komi hem, känns som int an vari hem nååå på hela veckan...
kom vi hem å koka mat å åt....

å sen blev vi bjudna på muffins å kaffe/te upp till A-K
Tack, va sku man gör utan grannar som ni?
De va preeeecis va vi behövde...
jag fick lite sällskap å prata av mig...å anton fick leka...

Anton somna gott runt 21 tiden sen när vi kom hem å had äti gröt..:-)

å nu ska jag också gå å sova, gonatt!

Här e lite bilder från dagen

anton före klippning


Anton efter klippningen :-)


magen ida v. 28 27+3



2 kommentarer:

  1. Sååå Söt han är Prins Anton ♥ &..
    Lillmagen! *Kraam* på Er!

    SvaraRadera
  2. Hejje!! Kikade in på din blogg..så fin den är!!
    Och vad söt han är lille Anton! Megn växer också... det är ju nästan så jag saknar min när jag ser din!! Hihi... Ha det så gott!

    Kram kram

    SvaraRadera