fredag 30 januari 2009

ääääntligen freda...

jaa va skönt med freda...:-)
vi ha fått massor gjort ida, för pappa ha vari ledig...
så vi ha storstäda här hemma, varit till banken, betalat räkningar, besiktat bilen å massor me sådant...:-D

var och handlade också..å hitta dessa fina tulpaner i butiken...

räcker väl för denna dag....

jaa tog även en ny bild på magen ida i v. 29+4
håhåhå, ja hoppas växande av magen snart lugnar ner sig...



å så en bild på älsklingen, fiiinaste i världen!
Mamma älskar dig!



annars åker vi ti antons fammo å faffa imoron, å stannar till sönda, ska bli skönt...:-)

2 kommentarer:

  1. Härligt!
    Waoo,så Vackra Tulpaner & de e ju sååå Vårlikt!
    Gooer mage du har ;)
    Sååå SÖT han är lille Prins Anton ♥...
    *Kram* På Er!

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra tulpaner! Min son kom hem och berättade att han sett en bukett vita tulpaner han hade tänkt köpa till mig - om han hade haft pengar. Jag älskar min 8-åring. :)

    Förresten. Du har en award i min blogg. :)

    SvaraRadera