söndag 11 januari 2009

En resa till fölossningen

jaa igår kväll blev de en resa till fölossningen
efter att ja va å halka om kull, å landade på magen :-(
börja me en smärta i ena sidan av magen, men sedan flytta den sig till hela magen :-(
ringde fölossningen å fråga om ja borde koma in...
å som svar fick ja ABSOLUT!
kom in å fick ligga 20min i ctg sedan gjordes ett UL av läkaren å allt såg bra ut...som tur...
Så fick åka hem igen...:-)
å äta panadol å vila...
imoron skall jag till mödrarådgivningen och träffa bm å läkaren..


hhmm, min lilla älskling anton ha tydligen bara börjat sova en timme om dagen :-o
så ny ska ja hänga tvätt..
sen tror ja vi ska fara iväg å häls på antons mommo ti norra vallgrund.....:-)

ha en skön sönda eftermidda!

5 kommentarer:

  1. Men...Oj,lilla vän så hemskt...
    Tur att allt ser bra ut mé lill ♥
    Var rädd om er!

    Ge lillPrins Anton massa Pûssar & *Kramar* mé:)

    SvaraRadera
  2. nejmen huvva!! jag fick riktigt ont i magen jag nu! gå försiktigt!

    SvaraRadera
  3. Näjj!! Va hemskt!! Ja har tänkt många ggr va e sko va hemskt ti fall...å ännu till på magen!!! Men e ju huvudsaken om babyn må bra!! Du ska vila nu å njuta av tiden me Anton...ja fösöker...men e int allti så lätt!1 ;) // Jenna

    SvaraRadera
  4. Fy vilket mardrömsscenario. Hoppas, hoppas allt går väl nu. Snälla hör av dig efter det att du har varit på mödravården. Önskar jag kunde göra något för dig.

    Kram Panthera leo på fl//Eva

    SvaraRadera
  5. Herregud!? Vad skönt att allt gick bra.

    SvaraRadera