lördag 7 februari 2009

Sist min besöksräknare slog 1000 gjorde jag samma sak, men fick int värst många svar...:-)
så nu provar vi igen...

Är såååå Nyfiken på vem alla ni är som läser om oss och vår vardag, skriv nu gärna en kommentar då du e inne å läser, e dom som gör att man vill/orkar skriva oftare..:-)

Tack!
Nu ha besöksräknaren slagit över 2000 besökare sedan början på Januari...



övrigt då, ida ha anton haft en pappadag, å mamma haft "ledigt" å varit på scrappträff...kommer bilder å sådant om de i den andra bloggen imoron kanske..:-)

Trevli löda kväll!

8 kommentarer:

  1. nå, vi läser ju! men vi är ju inte så spännande och oväntade förstås. /grannarna från ovan

    SvaraRadera
  2. Ja läser!! Ja e själv väldigt oaktiv...ska fösök bli bättre!! ;)

    SvaraRadera
  3. *vinkar och anmäler mitt intresse* :-D
    Anneli från fl (Benet). Men jag har inte fattat hur jag ska kommentera, får se om det lyckas den här ggn.

    kram

    SvaraRadera
  4. Jag tassar ju här,de vet du jue...*hihgi*...
    Såå mysigt att lille Prins Anton haft Pappada' ♥...*Kraam* PÅ Er goa!

    SvaraRadera
  5. Jag gillar pontiak gör du?

    SvaraRadera
  6. Hej...Ja läser :)

    Camilla...

    SvaraRadera
  7. försökte skriva redan förra gången och berätta att jag nog hänger med ännu, får se om det lyckas bättre nu :) // Linda

    SvaraRadera