onsdag 11 februari 2009

mår bättre

japp, nu ha ja haft några bättre dagar så ja liiite kunnat röra mig...:-)
men de e ju mycki som ja ändå int klarar av...som jag längtar efter..
t.ex att kuna sätta mig med anton i hans rum å bygga med lego, nu gör de för ont...å känns som hela vår vinter å alla upplevelser i vinter gått förstört för jag int klarar av nåt..:-(
men vi får ta igen de sedan nästa vinter..:-)

Ida var vi mitt idagen å hälsade på mommo, å anton lyyyyst som solen :-)
sen hem å sova, både för mig å anton..:-)
pappa kom hem å koka spagetti å maletköttsås åt oss, ja orka helt enkelt int med att koka...
efteråt gick jag å la mig och anton å pappa diska bort...:-D
Till min syster var vi ikväll å åt glass, va riktit roligt..länge sedan vi varit dit....

Freda närmar sig..*räknar dagarna*

Nu äta ett äppel sedan sova...ny dag imoron..:-)
Gonatt!

2 kommentarer: