torsdag 5 februari 2009

besök hos BM och Tandläkaren

japp ida börja vi dagen med besök hos BM
allt verka bra, både med mig å bebis, så inget att klaga på...här kommer lite siffror...
vikten: samma som på inskrivningen
blodtrycke: 126/74
Sf måtte 35cm håhåå
hjärtljuden 150-155 slag
å bebisen låg me huvu neråt
:-D
annars prata vi lite om ditt å datt å graviditeten å krämpor å hur de känns å hu ja mår...
så fråga hon också om ja börj ha allt klart för bebisen :-o
hhmm ja ha ju int äns börjat, borde ja börja eller?
Nu ha ja ju också komi förbi v. 30 så nu blir de kontroller lite tätare, så följande redan om 2 veckor...

När jag kom hem hade ja fått post från mödrapoli å ja trodd ja sku få en tid längre fram men den va redan nästa veckas freda...
Vet int riktit va dom ska gör å så förutom de vanliga man allti gör där men har ju med min "sjukdom" å göra, alltså bisköldkörtlarna...
ska bli skönt att få prata ut med läkaren om de...

Anton va uppe hos grannen en halv timme då pappa sku ti skolan å tills ja kom från BM
å ja va no lite närvös hur de sku gå, men de hade ju gått jääääätte bra..:-D
Tusen Tack A-K för att du ställde upp!

på eftermiddan va de dax för besök hos tandläkaren...
hatar tandläkaren så va ju riktit närvös..:-(
men för första gången i mitt liv sa tandläkaren "dehär ser bra ut, jääätte fina tänder, int behöver vi göra nåt...fortsätt på samma vis så ses vi om 1 år" :-o :-D

Va sååå trött efter allt springas ida, så ja skicka ut mina pojkar i all den nya snön som komi, å själv gick ja å la mig..:-D
Här e lite foton på anton då han va där ute...:-)


såååå mycki snöö..

Spaden, de bästa man kan leka med där ute :-)

roligt å busa i den nya snön...


Å nu blir de dax för sängen...Gonatt alla som läser!

2 kommentarer:

  1. Så Skönt att allt var bra me dig & lill ♥...
    SEdan att Tandläkarbesöket var såå Positivt me GRATTIS! :)
    Såå SÖT han e lillPrins Anton i Snön ♥...*Kram* på Er!

    SvaraRadera
  2. När ska du ha? *nyfiken*
    Förlåt om jag missar om det ev. står nånstans på sidan. Letade, men hittade inget. :-)

    SvaraRadera