torsdag 5 mars 2009

har blivit utmanad

4 tv program jag brukar se: Cityakuten, Lets Dance, Lyxfällan, House

4 saker jag gjort idag: Skalat potatis, myst å lekt med Anton, plockat ur diskmaskinen, druckit massor med vatten..

4 saker jag längtar till: Våren, bebisen i magen, Sommaren, få bort alla extra kilon

4 saker som står på min önskelista: Ett hus, Att bebisen i magen e frisk, att anton får vara frisk, få bort alla extra kilon

4 saker som jag avskyr: Spindlar, Råttor, klott med mat, roskis

4 saker jag tycker om att göra: Mysa med Anton å sambon å bebisen i magen, scrappa, pyssla på här hemma, läsa

4 saker jag ätit idag: smörgås, joghurt, päron, äppel å massa vatten

4 st bloggar jag utmanar: De som vill anta utmaningen :-)

2 kommentarer:

  1. Hihi roligt med alla utmaningar!
    Kika på min sida för jag utmanar dig där!!:-D Hoppas du har lust att vara med! Ha en underbar dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag antog din utmaning...så kukka in om du ork....

    SvaraRadera