fredag 13 mars 2009

fortfarande hemma....

ha måsta samla mina tankar lite innan ja kan skriva nåt om besöket igår....

högt blodtryck 150/80 , ha bruka ha 130/70 såå va lite på högre sidan, fast de kollades 3 gånger....
protein i urinen också, men bara lite enligt läkaren så inget ja behövde oroa mig för...
synstörningar hör tydligen också till graviditeten....
får sådana silverprickar som kommer flygande från båda sidorna, å nu ha ja 2 dagar sitt suddit å som dimmigt...

min fot fortsätter svälla...kilona ha lungnat ner sig....
foten å benet värker eeeeenormt...

bebis e jääääätte stor redan igår i v. 35+3 så vägde bebisen redan 3500g :-o
haft sååååå mardrömmar om denna stora bebis sååå..*suck*
på ultra va huvudet såå lågt ner så dom kunde int äns se de....där de brukar mäta huvudet i v. 35 annars så där hade denna bebis redan nacken....
så ja sku nog vara berädd på att fölossningen kan starta...

annars haka läkarn upp sig på mitt sockervärde från v. 28 som alla andra sagt ha vari bra, så nu sku ja måst mäta sockret hela nästa vecka...
å sen följande månda, den 23.3 (min födelseda) så ska ja in pånytt för kontroll av bebisens storlek å sockervärdena...å då sku ja räkna med igångsättning för då är jag dessutom i v. 37+0 :-D

längtar lite redan....

nuu ska ja gå å si va mina pojkar bygger för nåt i lekrummet :-D

Ha en skön helg allihopa...

2 kommentarer:

  1. Usch va jobbigt för dig med allt som händer. >HOppas det löser sig till det bästa och att du snart har din lilla bebis när, eller skall ja säga stora =) KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Snart kommer lill*n ska du se...*Kraamas* lite ♥...

    SvaraRadera