onsdag 21 april 2010

nya tag

nu börjar vi vara friska sku ja säga..:-)
bara min hals som e lite seg ännu..men orkar int vänt på de mera nu...

ida va vi ut på förmiddan anton cykla...å ja skutta Nea i kärran, ett snabbt besök hos mommo före hennes jobb blev de också då..:-)

Sedan ida ha vi plocka å greja lite...förstår int hu e kan bli sååå råddit, fast man bara plockar å plockar å plockar så blir e bara råddigt...höö?!

nu ha vi vari sjuka från å till 1,5 månad...så min viktresa ha haft lite paus...men nu står ja på samma ställe som före vi blev sjuka...å e sååååå nära mitt första mål...
måst lyckas me -200g denna vecka...annars kommer ja nog bli lite smått sur..:-(
maten går de lite sisådär med...men de tycks ändå funka me vågen bra såå just nu kör vi såhär...
motionen börjar sakta men säkert koma tibax som den va förr...
ida blev de löpning hemma i vardasrumme 30 min på samma gång ja kika på NAVY CIS å barnen sovde sött..:-)
30min löpning å jag kom 7,4km hehe...joo ja e faktist stolt med tanke på min tunga kropp, min otränade kropp, och att jag int sprungit på säkert 10 år..:-D

Men nu ska ja krypa isäng, ny da imoron :-)
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar