torsdag 21 januari 2010

besöksantalet stiger...

wow...min blogg måste ha massor med läsare...hihi...roligt...åtminståne ökar de på mätarn väldigt fort..:-)

några dagar sedan ja skrivit nåt nu...

i tisdas träna ja lite wii, vi va mäst hemma på dagen..iväg handla bara...
å på kvällen va vi ti mommo å moffa...:-)

onsda to vi de mäst bara lungt på dagen också..:-)
på kvällen had vi ju de vanliga familjesimmet...barnen verkligen älskar å vara å simma...båda två verkar gilla de massor..:-)
å de e en rolig familjegrej också....man gör nåt tisammans hela familjen, brukar bli lite skralt me sådana grejer annars...tyvärr...:-(

torsda ida då
för min del ha de gått mäst i tränandes tecken :-)
å bus me barnen såklart..:-)
starta här hemma med 45 min på wii....de e såå himmla kul...å svettig blir man nog bara man tar i....:-)
Sedan for ja till simhallen å duscha...:-)
men ja börja med en halv timme med djupvattensjoggining..eller va de nu heter...
man har ett flytbälte å helt enkelt springer i vattnet....de e sååå kul...:-)
sedan en halv timme med djupvattengymnastik...
ja ha int vari ti simhallen på 3 år snart...
å de va roligare än va ja minndes de va..men fyy sjutton såå jobbigt de va...men roligt...blir nog flera besök :-)
ikväll kom sambons bror hit..ska vara till imoron...roligt med lite sällskap också..:-)
just nu sover barnen, ha sovi sedan 21.30 å å ja sitter här...gubben å hans bror spelar wii här brevi...så de blir många roliga skratt här..:-)

imoron e min väg å mätdag...hoppas på - såklart....ha hålli ganska noga diet denna vecka med inget sött...å tränat så gott som varje da..:-)

nu blir de sängen här snart..:-)
återkommer väl imoron trolitvis...:-)

Gonatt, jaa ni som läser får gärna lämna lite spår av er också..:-)
*kram*


4 kommentarer:

  1. Din träning låter ju jätterolig, blev speciellt sugen på att testa zumban! Men jag hinner nog inte... Bra jobbat, förresten, med träning o diet!

    SvaraRadera
  2. Du e dukti :) Jo jag tittar alltid in nu och då...kramisar från Sanni

    SvaraRadera
  3. Full upp för dig hör jag. Wii skulle vara skoj... Hoppas det går bra med diet o träning o du når de mål du satt för dig.
    ha det så bra. kram. du kan ju sätta ett sms hitåt eller mejl nåt tag.

    SvaraRadera